魔音厨房

Been A While (Original Mix) - Sam Feldt

It's been a while
有段时间了
Since I let you
自从我让你
Cross my mind
掠过我的心际
I can let you run
我可以让你驰骋
How could I let you go
可我怎么舍得让你走
Haven't seen you around for a while
你不在身边有些时日了

How could I let you go
你不在身边有些时日了
Haven't seen you naked for a while
我们有段时间没有开诚布公坦诚相对了

It's been a while
有段时间了
Since I let you
自从我让你
Drive a round
载我去兜风
I could choose you, lover
你是我认定的情人
How could I let you go
我怎么舍得让你走
Haven't seen you a round for a while
你不在身边有些时日了
And how could I let you go
我怎么舍得让你走
Haven't seen you naked for a while
我们好久没有敞开心扉诉说情怀了

Haven't seen you round here for a while
你不在身边有些时日了

Haven't seen you naked for a while
我们好久没有敞开心扉诉说情怀了


评论
热度(13)

© 魔音厨房 | Powered by LOFTER