魔音厨房

Beauty - Wolf Colony

There she was
她蜷缩
on a corner
在角落里
She looked at me
看着我
it was getting colder
天气越来越冷了
I told her I don't have the time
我告诉她我不会回心转意
But could you come back to mine
但是你能回到我的身边吗

She said "who do you think you are?"
她说:“你以为你是谁?”
I'm not some random hussy that you picked up from a bar
我不是酒吧里那些随便约的贱妇
Touch your skin
爱抚你的肌肤
love you right
如果你能给我一次机会
I want you
我想要你
by my side
在我身边
I won't go
我不会离去
'til you say that you'll come with
直到你肯和我重新开始
Touch your face
摸摸你的脸
part your lips for me
和你接吻
Let me in
让我进入吧
hear my symphony
伴随着我最爱的交响乐
I want more
我想要更多
give in to me tonight
让我们今晚策马奔腾
Such Beauty
这种美
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
I have never witnessed such Beauty
我从未亲眼见过这样美好的东西
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
A goddess from an ancient universe
古代宇宙的女神啊
Realized my crime
我意识到了我的罪过
I took a step back or two
我向后一步
Wish I could press rewind
真希望我能让时间倒流
It's just that I want to bide my time with you
只是我想回忆我和你在一起时的感觉
Touch your skin
爱抚你的肌肤
love you right
如果你能给我一次机会
I want you
我想要你
by my side
在我身边
I won't go
我不会离去
'til you say that you'll come with
直到你肯和我重新开始
Touch your face
摸摸你的脸
part your lips for me
和你接吻
Let me in
让我进入吧
hear my symphony
伴随着我最爱的交响乐
I want more
我想要更多
give in to me tonight
让我们今晚策马奔腾
Such Beauty
这种美
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
I have never witnessed such Beauty
我从未亲眼见过这样美好的东西
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
Hey yeah yeah yeah
啊~嘿~ 嘿~嘿~
A goddess from an ancient universe
古代宇宙的女神啊
A goddess from a Greek universe
希腊宇宙的女神啊
Aphrodite
阿佛洛狄特
Aphro-Aphro-Aphrodite
阿佛洛-阿佛洛-阿佛洛狄特


评论
热度(11)

© 魔音厨房 | Powered by LOFTER