魔音厨房

Hold Back the River - James Bay

Try to keep you close to me
试图想让你更靠紧我些
But life got in between
但现实横隔你我之间
Try to square not being there
试图离开这里重新开始
But it's there that I should have been
但我认为我们应该继续
Hold back the river
让时间之河倒流
Let me look in your eyes
给我看看你清澈的眼眸

Hold back the river so I
让时间之河倒流,所以我
Can stop for a minute and see where you hide
才能片刻停留,看清楚你藏身何处
Hold back the river, hold back
让时间之河倒流,倒流
Once upon a different life
从前,过着完全不同的生活
We rode our bikes into the sky
我们曾骑着自行车飞往天空
But now we crawl against the tide
但是现在已成回忆偶尔浮现
Those distant days all flashing by
那些遥远的时光闪烁消逝去
Hold back the river
让时间之河倒流,给我看看你清澈的双眸
Let me look in your eyes
给我看看你清澈的双眸
Hold back the river so I
让时间之河倒流,所以我
Can stop for a minute and be by your side
才能片刻停留,看清楚你藏身何处
Hold back the river, hold back
让时间之河倒流,倒流
Hold back the river
让时间之河倒流
Let me look in your eyes
给我看看你清澈的双眸
Hold back the river so I
让时间之河倒流,所以我
Can stop for a minute and see where you hide
才能片刻停留,看清楚你藏身何处
Hold back the river, hold back
让时间之河倒流,倒流
Oh oh oh oh ohhh oh oh
哦,哦,哦,哦,哦,哦,哦
Oh ohhh oh oh woah oh
哦,哦,哦,哦,哇哦
Lonely water
孤独的流水
Lonely water won't you let us wander
孤独的时光,别再让我们徘徊
Let us hold each other
让我们彼此相拥
Lonely water
孤独的流水
Lonely water won't you let us wander
孤独的时光,别再让我们徘徊
Let us hold each other
让我们彼此相拥
Hold back the river
让时间之河倒流
Let me look in your eyes
给我看看你清澈的双眸
Hold back the river so I
让时间之河倒流,所以我
Can stop for a minute and be by your side
才能片刻停留,看清楚你藏身何处
Hold back the river, hold back
让时间之河倒流,倒流
Hold back the river
让时间之河倒流
Let me look in your eyes
给我看看你清澈的双眸
Hold back the river so I
让时间之河倒流,所以我
Can stop for a minute and be by your side
才能片刻停留,看清楚你藏身何处
Hold back the river oh
让时间之河倒流,哦
Lonely water
孤独的流水
Lonely water won't you let us wander
孤独的时光,别再让我们徘徊
Let us hold each other
让我们彼此相拥
Lonely water
孤独的流水
Lonely water won't you let us wander
孤独的时光,别再让我们徘徊
Let us hold each other
让我们彼此相拥


评论
热度(26)

© 魔音厨房 | Powered by LOFTER