魔音厨房

Photograph (Lindequist & Ruxxian Remix) - Lindequist、Ruxxian、Ed Sheeran

Photograph (Lindequist & Ruxxian Remix)

另外一个版本也好听,发在新浪微博@Ring草草的果仁味 


Loving can hurt
甜蜜也会腻
Loving can hurt sometimes
爱有时也会带来伤害
But it’s the only thing that I’ve known
在感情路上我所知甚少
When it gets hard
当我俩前景堪忧
You know it can get hard sometimes
你知道生活就是如此
It is the only thing that makes us feel alive
困难让我们感到还活着

We keep this love in a photograph
照片是你我记录感情的唯一方式
We made these memories for ourselves
制造属于我们的记忆
Where our eyes are never closing
在那儿,我们的双眼永不合上
Our hearts hearts were never broken
两颗心永不受伤
And times forever frozen still
而时间却永远地冰封,凝固
So you can keep me inside the pocket of your ripped jeans
你可以将我放进你的裤袋,就像我在你身边一样
Holding me close until our eyes meet
把我拉近,直到你我四目交投
You will never be alone
你不会孤独
Wait for me to come home
等我回家吧
Loving can heal
感情也会支离破碎
Loving can mend your soul
爱同时可以修补灵魂
And it’s the only thing that I’ve known
在感情路上我所知甚少
I swear it will get easier
我发誓这会简单得多
Remember that with every piece of ya
我会记住你的一颦一笑
And it’s the only thing to take with us when we die
当我们与世长辞,这会是我唯一依旧记得的东西
We keep this love in a photograph
照片是你我记录感情的唯一方式
We made these memories for ourselves
制造属于我们的记忆
Where our eyes are never closing
在那儿,我们的双眼永不合上
Our hearts were never broken
两颗心永不受伤
And times forever frozen still
而时间却永远地冰封,凝固
So you can keep me inside the pocket of your ripped jeans
你可以将我放进你的裤袋,就像我在你身边一样
Holding me close until our eyes meet
把我拉近,直到你我四目交投
You won’t ever be alone
你不会孤独
And if you hurt me that’s okay baby
就算你伤害了我,没事
Only words bleed
受伤的不过是言词
Inside these pages you just hold me
在这照片里,你依然把我抱紧
And I will never let you go
我永远不会让你离去
Wait for me to come home
等我回家吧
And you could fit me inside the necklace you got
你可以把我放进你带着的项链里
When I’m away
你可以把我放进你带着的项链里
I will remember how you kissed me
会记得当时你怎样吻我
Under the lamppost back on 6th street
就在第六街的路灯下
Hearing you whisper through the phone
在电话听到你的声音
Wait for me to come home
等我回家吧


评论
热度(37)

© 魔音厨房 | Powered by LOFTER